مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 01:022022-04-09اجتماعي

فارس من| رییس جمهور به موضوع گرانی بلیت و هزینه سفر عتبات ورود کند


همه سفرهای زیارتی به عراق باید ازمرز هوایی انجام شود و زائران چاره ای جز تهیه بلیت پرواز ندارند، اما چرا قیمت بلیت پرواز عتبات از ایستگاه پروازی تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هزینه های سفر به عتبات در ماه های اخیر موجب نارضایتی بسیاری از زائران و مشتاقان زیارت حرم امام حسین علیه السلام شده است.

بر همین اساس، مخاطبان سامانه فارس در کمپینی ضمن اعتراض نسبت به گرانی هزینه سفر به عتبات، از بالا بودن هزینه بلیت پروازهای عتبات هم ابراز نارضایتی کرده و در مقایسه پروازهایی با مسافت دورتر و اما هزینه کمتر، خواستار جلوگیری از گرانی بی دلیل هزینه و بلیت پرواز عتبات عالیات و کاهش آنها شدند.

(اینجا بخوانید) سفر عتبات فقط هوایی انجام می شود سفر عتبات در ایام کرونا از آذرماه به صورت رسمی از سوی سازمان حج و زیارت برقرار شد و طرف عراقی ورود زائران ایرانی را به این کشور فقط از طریق مرز هوایی مجاز دانست.

بر همین اساس تمام زائران و کاروان ها فقط از طریق هوایی امکان سفر به عتبات را داشته و دارند.

این امر در حالی است که قبل از شیوع کرونا نه تنها سفر هوایی، بلکه سفر زمینی به عتبات نیز برقرار بود و بسیاری از افراد از طریق مرزهای زمینی عازم عراق می شدند و به نوعی از هزینه های سفر کاهش پیدا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رییس جمهور به موضوع گرانی بلیت و هزینه سفر عتبات ورود کند

فارس من| رییس جمهور به موضوع گرانی بلیت و هزینه سفر عتبات ورود کند